JEG TOK DE SOM EN SELVFØLGE

REKLAME – AFFILIATELINKER

PIZZAEN PÅ TRANEN ER DEN BESTE! 
LIGGER PÅ ALEKSANDER KIELLANDS PLASS

God søndaaaag ♥ Som nevnt er familien i Oslo, og jeg er straks på vei ut døren for å møte de. Vi skal tusle litt rundt på markedet nede på Blå, sole oss og egentlig bare nyte finværet. Merker jeg er ekstremt heldig som har en så stor familie som tar seg tiden til å komme hit. Tidligere har jeg tatt det som en selvfølge. Det har bare vært sånn. Brødrene og foreldrene mine har bare vært der på en måte. Mens nå er det noe jeg setter ekstremt stor pris på. Det er ingen selvfølge å ha en familie i det hele tatt, og jeg føler meg ekstremt heldig som både har mange søsken og støttende foreldre. Family first!

SUNNIESHER / SKJORTEHER / JEANSHER

Glemte helt vekk kamera i går, men det er vel kanskje sånn det skal være når man har kvalitetstid! Da får dere noen bilder av meg og Andreas i stedet. Ser forsåvidt på Andreas som en bror også, så syns han fortjente en plass i innlegget. Heheeee!

2 kommentarer
    1. <3 Så enig med deg! Innser ikke hvor viktig familien betyr for deg før du blir «voksen» Nyt tiden med fammen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg