JEG TAR GLEDENE PÅ FORSKUDD

IMG_9073-2IMG_9076-2

AH DERE! Nå er det bare finpussen som gjenstår på hjemmeeksamenen i metode og markedsinnsikt. Jeg forstår det garantert er dødskjedelig for de som ikke går på BI å lese om, men for meg er det et såpass stort uromoment i hverdagen som snart er over. Etter vi har levert inn denne eksamenen har jeg bare en “liten” skoleeksamen i samme fag igjen, før makroøkonomi 16.desember og en innlevering den 18. som vi egentlig er ferdig med. Okei, det hørtes kanskje ikke så lite ut likevel. MEN, de verste fagene er snart over, og jeg kan endelig puste lettet ut. Snart, iallfall. Det er ikke helt over enda, men jeg ser på glasset som halvfullt og tar alltid gledene på forskudd 🙂

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg