JEG TAR FORHOLDET TIL NYE HØYDER

Er det bare meg som får nyfødt-baby-bilde-vibe nå? Syns stemningen på bildene er litt sånn. Men, så er jo Zara min lille bebis også ♥ Jeg ville egentlig bare si hei! Akkurat nå sitter jeg med en stor, ny hettegenser med pledd over meg. Jeg elsker nye joggeklær! Men, føler alltid at det myke, deilige stoffet blir ødelagt så fort man vasker de? Kanskje jeg bare er elendig til å vaske klær.

Jeg sitter nede å gjør litt research til mitt fremtidige prosjekt. AKA drikker prosecco. I morgen blir en veldig travel dag med trening, før jeg skal på konsultasjon på Akademiklinikken. Så må huset må vaskes og gjesterommene må gjøres klart til besøk i helgen, og kanskje viktigst av alt; hele meg skal smøres med selvbruning:) Typen skal debutere som spraytan-ansvarlig for ryggpartiet mitt – så det vil jo ta forholdet vårt ett hakk videre.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg