JEG SKULLE EGENTLIG IKKE BLOGGE

Hadde egentlig ikke tenkt til å blogge mer i dag, av den éne grunnet at jeg ikke hadde noen nye bilder å dele. Likevel har jeg hodet fullt av tanker. Vel og merke ikke noen spesielle tanker som kommer til å endre verden, eller livene deres for den saks skyld. Bare hverdagslige ting som om jeg burde gå på coopen for å kjøpe smågodt for kvelden, eller at jeg er frustrert over at jeg ikke finner en bra serie å følge med på. Satt på “good girls” på netflix. Helt OK underholdning, men ingenting jeg kommer til å binge langt ut i kveldens sene timer.

Ellers har det vært en veldig innholdsrik ute. Jeg har solt meg mye, badet mer enn på flere år og egentlig bare tatt det rolig sammen med vennene mine som fremdeles er i Oslo. Virker som alle har flyktet landet, eller i det minste hovedstaden. Tenkte litt på det tidligere i dag, at det plutselig var litt…ensomt her? Men, så kom jeg på at alle kommer jo tilbake – det er bare sommeren. Haha!

Nå sitter jeg med ukens vanskeligste avgjørelse så langt, og det er om jeg skal dusje ut saltvannet av håret eller ikke etter dagens bad på Tjuvholmen. Wow, for et vanskelig liv.. Man lever godt når det er slike problemer man har ved ukeslutt. Retter sagt; slike problemer man velger å ta innover seg. Hverdagen min består naturligvis av mer enn soling, bading og om man skal dusje håret eller ikke. Likevel har tankenes kraft ekstremt stor påvirkning på hverdagen, og livskvaliteten generelt. Jeg prøver så godt jeg kan å være så positiv som mulig, og så langt funker det greit selvom det er vanskeligere enkelte dager.

Nok babling, håper alle nyter fredagen ♥

Legger ved dette superkoselige bildet av meg og Eline. Savner virkelig de to ukene sammen i Bergen før jeg flyttet. Fy faen det var en perfekt start på sommeren. Har ikke ledd så høyt siden. Gleder meg til reunion om bare to uker ♥♥

Kimonoen hennes finner du forresten HER, kjolen miner på salg og finnes HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg