JEG SKAL TIL NEW YORK!

ÆÆH, jeg kan ikke tro jeg har glemt å sagt det?! Men for et par uker siden bestilte jeg billetter til New York! Litt spontant (og etter et par glass vin) virket det som en ekstremt god idé. Det er faktisk andre gangen i 2018 at jeg har bestilt en utenlandsferie på vors. Den første var til Reykjavik, som viste seg å være tidenes tur – og tviler på at New York blir noe dårligere. Marie (som jeg var i Dubai med) skal reise nedover med en stor jentegjeng for å feire bursdagen sin, pluss at en venninne av meg hjemmefra bor der. Det må jo være den perfekte helgen å reise til New York, så da booket jeg billetter til meg selv også. Planen var å fly alene, MEN så bestemte Ingeborg seg også for å joine. Da booket jeg om billetten min til én dag tidligere, slik at vi kan fly sammen. Skal være der torsdagsmorgen til mandagskveld, så vi har en skikkelig langhelg med moro i vente. Du vet liksom det blir en bra tur når venninnen min som bor der skriver “vi skal ut med en gang dere kommer på torsdag!!!! Da er det fest på TAO og gøygøygøy!!”. Haha. Jeg gleder meg sånn! Reiser om tre uker ♥

Tror vi er ganske safe på ting å gjøre der nede, siden vi skal reise med lokalkjente. Likevel setter jeg syyykt stor pris på tips til de gangene vi er alene ♥ Vi booket hotell tidligere i dag, så nå er alt klart! Har ikke vært i USA siden jeg var 19 år, så dette gleder jeg meg masse til.

1 kommentar
    1. Ååå så gøy! Jeg skal også til New York! Aldri vært i USA før så gleder meg helt sykt. Når skal du? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg