JEG SKAL STARTE Å TRENE

Gooood morgen, kjente og ukjente i det strakte land. Hvorfor jeg starter dagens innlegg så random og som tatt ut av en norskbok vet jeg ikke, fikk plutselig litt feelingen av at jeg var programleder i en superstor podcast eller noe. Da ville jeg kanskje startet den sånn. Det hadde forresten vært sjukt gøy å starte en podcast, fordi jeg er egentlig en ganske morsom person selvom det ikke virker sånn på bloggen. Vet ikke om det er fordi jeg generelt bare har god humor, eller fordi jeg tar meg selv så lite høytidelig at folk bare ler av meg og ikke med. Men, latter er latter og det skal visst forlenge livet.

Nå skal jeg gjøre noe helt sjukt. Jeg sitter nemlig på kjøkkenet utstyrt meeeeeed…….

*trommevirvel*

treningsklær!!!! Straks skal jeg småjogge bort til Kaltrina som bor på Bislett, og vi skal ha oss en frisk økt ute. Ingen av oss er medlem på treningsstudio per dags dato, men det er ingen unnskyldning for å ikke bevege på seg (selvom det er unnskyldningen jeg har brukt i over ett år). Tenkte å ta bilde av øvelsene vi gjør, om noen vil ha treningsinspo av to slappfisker som oss. Ha en fin dag så lenge!

Åh, ja. Ser nå at bildene overhode ikke har noe med innlegget å gjøre. De er egentlig litt gamle, og var fra en lunsj jeg spiste på Olivia:)

2 kommentarer
    1. Av alle bloggere og “kjendiser” i Norge er du en av de jeg hadde hatt mest lyst til å høre i en podcast. Jeg har fulgt bloggen din i fem-seks år, og jeg liker formatet du kjører kjempe godt! Jeg liker at du ikke tar deg selv for høytidelig, du har gode bilder og tips og selv om du har velsignet oss med ganske dype innblikk i livet ditt så er det ikke noe du baserer din tilstedeværelse på internett på, om du skjønner. Min erfaring er at man blir så utrolig mye bedre kjent med en person gjennom podcast, spesielt humor er noe som kommer godt fram, synes jeg. Håper virkelig på podcast fra deg! <3

      1. Åh, jeg pratet faktisk om å starte podcast senest på lørdag! Så det er absolutt noe jeg har i tankene og er skikkelig keen på 😀 <3 Det er absolutt et stort pluss at det er "ønsket", om man kan si det sånn.. Haha! Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg