JEG SKAL STARTE HOS COACH

At jeg har vært umotivert for tiden er et fakta. Ikke i en liten periode heller. Helt siden sommeren har jeg vært i en slags vranglås. Kanskje uten å ha skjønt det selv til tider. Jeg har sagt til meg selv “du har gjort det samme i ti år, det er helt normalt å ikke prestere 100% hele tiden”. Noe som forsåvidt er sant. Men, ett år? Virkelig? Jeg kan ikke ha det sånn lengre. Det er som om hele kroppen min bobler av tanker og vilje, men et eller annet sted stopper det opp. Jeg klarer ikke uttrykke meg selv.

De siste månedene har dette skapt mye frustrasjon hos meg. Jeg har vært en mer grinete, preget og negativ versjon av meg selv. Som alltid har jeg prøvd å snu det på egenhånd, med varierende resultat. Nå har jeg innsett at man faktisk ikke kan løse alt selv, og noen ganger så må man be om hjelp. Jeg har derfor kontaktet en coach, og skal starte hos Linda i InHouse Coach. Linda møtte jeg faktisk på cruiset jeg var på i Egypt i september, og jeg vet med sikkerhet at mine vansker akkurat nå er noe Linda løser opp i.

Nå skal nye mål settes, og veien dit gleder jeg meg veldig til. Det høres kanskje rart ut, men bare tanken på at jeg har fått meg en coach har liksom løsnet noe i meg. Selvom vi ikke har hatt vår første time enda. Dette her blir så bra!!

Passende bilde på hvordan motivasjonen har vært det siste året. Helt i grøfta xP

2 kommentarer
    1. Du imponerar på mig och jag önskar dig lycka till med coachen. Det som imponerar är att du tar tag i saker och vågar söka hjälp. Jag håller på dig!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg