JEG SÅ SYK UT

Det var en gang sommeren 2013, da Julia Nyland oppdaget spraytanfunksjonen på picmonkey.com. Oi, så fancy tenkte hun. Her trenger man faktisk ikke å sole seg engang, det er bare å spraye på seg fargen. Om det så unaturlig ut? Åh neida, det syns hun ikke. Faktisk syns hun det var rett så fint, og anbefalte alle å bruke spraytanfunksjonen på picmonkey. De andre bloggerne sa de ikke ville bruke funkjsonen da de syns det var veldig stygt og så fake ut. Det kunne ikke frøken Nyland skjønne, det var jo superfint!

Et bevis på hvor naturlig og fint det var:

haha1haha2haha3 haha4Jeg vet ikke om jeg skal skrive “HAHHAH” eller bare la vær å si noe i det hele tatt. Hvorfor sa ingen i fra til meg?? Dette ser jo helt forferdelig ut! Enda godt jeg kan se tilbake å le av det hele.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg