JEG REISER ALENE

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

Hei og god mandag alle sammen! ♥ Denne mandagen er ekstra god for min del, fordi det er min siste uke i dette grufulle været for resten av måneden!!! Som jeg nevnte før helgen så har jeg vært skikkelig umotivert i det siste. Jeg elsker jobben min og er ekstremt takknemlig som kan drive med det jeg gjør. Samtidig så krever det mye. Det er ingen som forteller deg hva du skal gjøre, og alt er 100% på egne skuldre. Derfor har jeg tatt et valg om å reise til Spania for en periode, til det lysner opp litt her. Man blir ikke direkte kreativ når det regner hver dag, det er mørkt, og helt vanlige ting som å ta et antrekksbilde blir tidenes prosjekt.

SUNNIES – HER TOPP – LIGNENDE HER / BUKSEHER

På søndag reiser jeg nedover på enveisbillett, så dette blir et spennende evnetyr! Alt jeg vil er å stå opp tidlig, jobbe, trene, spise sunt og oppleve hele costa del sol. Jeg har ordnet en liten leiebil (Fiat sport), slik at det forhåpentligvis blir lett å parkere osv. Jeg suger nemlig på å parkere, så jo mindre bil jo bedre 😉 Planen er å reise mye rundt, ta bilder, lage vlogger, generelt bare være kreativ og føle litt på livsgnisten igjen som fort blir borte på denne tiden av året her i Norge. Dette blir spennende!

Bare rop ut om du er i Marbella/Benalmadena/Malaga-området i januar/februar 😀 Si også gjerne i fra om du har tips til hva man kan gjøre, se, spise osv!

 

10 kommentarer
    1. Hej Julia
      Vad härligt det låter. Jag hoppas och tror att du kommer få det sååååå bra. Skulle vara jättekul om du tog mycket foton på dina outfits i olika situationer……….restaurangbesök, badstranden, nattklubben, på shoppingen osv.
      Önskar dig en underbar resa och ser fram emot att få ta del av den här på bloggen
      KRAM
      Anders

    2. Det skulle vara underbart att följa med, såklart. Men har tyvärr fullt upp med jobbet mitt. KRAM

        1. Tack!! Du verkar vara en väldigt fin människa, måste jag få säga. Du är lika vacker inuti, har jag märkt!

    3. Mye å gjøre der! Kan anbefale å reise til Mijas Pueblo. Der kan man bla. se gamle tyrefekter arenaer, spise god mat med god utsikt, og er du heldig ser du over til Gibraltar 🙂

    4. Anbefaler Fuengirola. Restauranter Blackberry cafe, Kazuki, Casa Roberto. Gibraltar er også fint, ikke lang kjøretur heller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg