JEG ORKER IKKE LYVE

REKLAME – Affiliatelinker

Det første jeg tenkte da alarmen ringte i dag tidlig var “faen faen faen”. Jeg så på mobilen, og var på vei inn i messenger for å skrive til gjengen at jeg var syk og måtte droppe enda en dag med innkjøp. Men, det hadde vært en løgn. For syk var jeg ikke. Formen var mye bedre, og jeg klarer ikke å ha en sånn teit løgn på samvittigheten min. Så, jeg kom meg til dagens første innkjøp. Det er jo typisk at man hater livet de første fem minuttene (eller timene) etter man står opp. Man må liksom bare komme seg inn i det, så blir dagen ganske fin likevel! Jeg er iallfall i strålende humør i dag. Dritbra kolleksjon hos Just Female, og glad for at jeg endelig er på bedringens vei. I morgen reiser jeg til Dubai, og det hadde vært skikkelig kjipt å ha feber på den lange flyturen dit.

HATTHER / GENSERHER / BELTEHER / BUKSERHER

Akkurat nå sitter jeg på Scandic Holberg å jobber litt. Klokken ett har jeg en avtale som jeg nesten ikke tør å skrive om på bloggen, etter all hetsen det har fått den siste tiden. Men whatever, min kropp og mitt jævla valg. Jeg skal fylle litt på leppene mine. Orker ikke prøve å skjule det engang. Egentlig ser man ikke stor forskjell fra før/etter siden jeg tar såpass lite – eller kanskje det bare er en unnskyldning jeg forteller meg selv? Om man ikke hadde sett forskjell hadde jeg strengt tatt ikke gjort det.

Etter min lille pynte-avtale skal jeg på ukens siste innkjøp hos Filippa K. Der bruker de å ha mye bra, så det gleder jeg meg til! 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg