JEG OG ANDREA SKAL TIL GRAN CANARIA

WOHOOOO!!! Som sagt tidligere hadde jeg enda ikke bestemt meg for ferie i sommer, noe som egentlig er utrolig kjipt. Jeg er et sydendyr som elsker sol og varme, derfor bestemte jeg og Andrea oss for å være litt spontane å hoppe på en tur til Gran Canaria! Vi reiser allerede neste onsdag, altså om en uke. Dette kommer til å bli sykt etterlengtet! Jeg ELSKER jo Gran Canaria, og har vært der kjempemange ganger. Jeg vet jo hva vi går til, og det blir garantert bra. Jeg og Andrea kommer til å kose oss sånn! Vi skal til Puerto Rico, der vi har booket oss inn på Rio Piedras hotell – og det ser ut som et kjempefint hotell! Noen som har bodd der?

Som dere sikkert har fått med dere, så har nelly salg nå. Perfekt annledning for meg å shoppe litt bikinier og stash før avreise 😀 Dette er det jeg fikk plukket med meg i handlebaggen til Gran Canaria:
1. Tenk så deilig å reise med denne genseren på flyet, der det er litt kjølig! 60% avslag fra Wildfox HER 🙂 2. Dødskult skjørt HER, som jeg gleder meg til å bruke til en kul topp og et par kule sko på byen! 3. Vanlig basig-tee HER, ser for meg å kombinere med et kult skjørt 🙂
4. Bikinioverdel HER og underdel HER. 5. Overdel HER, underdel HER. Tror sistnevnte blir litt finere på solbrun hud, enn på den bleke modellen!! Haha. Begge sykt billige! Salg <3
6. Dødsfin kjole som den fremtidige solbrune huden min gleder seg til å bruke HER, 7. paljettkjole HER 😀 Gleder meg til å få pakken i posten, og ikke minst til å reise til mitt kjære Gran Canaria! <3 Noen som skal samtidig som oss? Vi reiser onsdag 26.juni! //Adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg