JEG MÅTTE KRYPE TIL KORSET

ANNONSE – Affiliatelink

Hei og god fredag! ♥ For første gang på veldig lenge våknet jeg endelig uthvilt i dag. I går krøyp jeg til korset, og gikk innom apoteket for å hente ut innsovningstabletter. Etter flere uker med alt, alt, ALT for lite søvn så var det endelig nok. Følte jeg så ti år eldre ut hver dag jeg våknet etter en søvnløs natt. Forfengelig som jeg er var det grunn nok til å komme seg på apoteket.. Haha.

Jeg har hatt en skikkelig spa-morgen, og føler meg SÅ fresh! Kjøpte maske-kittet fra Peter Thomas som jeg fikk på døren i går. Har flere maskene derfra tidligere, og de er de beste! Jeg tar alltid masker etter at jeg har dusjet, for da er huden helt ren og porene åpne. Startet med enzymemasken som er en peelingmaske, og avsluttet med irish mud masken som trekker ut grums fra porene og gjør huden helt sinnsykt ren og fresh. Avslutter med min vanlige dagkrem!

Maskene finner du her 😀

Nå har jeg fått sminket meg og pakket kofferten, og blir straks hentet. Vi skal på dobbel partur til hytta til en kompis, så det blir nok veldig gøy 😀

Vi snakkes senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg