JEG MÅ TILSTÅ

Image and video hosting by TinyPic

TAKE OUT FOR ONE

Der har dere egentlig dagen min, kort oppsumert. Asiatisk take out, sofa, et stort glass med iste og serier fra ende til annen. Det eneste kamera ikke klarte å forevige er at sekundet etter bildene ble tatt dro jeg igjen alle gardiner i leiligheten. Lyset var ikke så alt for bra for hodet mitt i dag, gitt! Det er på dager som dette jeg sverger på at jeg skal slutte å drikke alkohol. Korttidsminnet mitt er tydeligvis ikke helt på topp, for jeg går på samme smellen gang på gang. Forhåpentligvis har jeg lært nå, jeg begynner å bli for gammel. Neida….

Nå skal jeg komme med en litt klein confession forresten. Jeg har blitt hekta på den mest merkelige serien på nettflix – nemlig iZombie! Haha jeg døøør. Her ligger jeg helt alene i sofaen å ser på en hel sesong med zombieaction liksom.. Det er virkelig baksiden av å ha sett omtrent alle gode tv-serier der ute. Jeg har jo seriøst ingenting å se på dager som dette, så da må jeg ty til de litt mindre gode seriene. Huff. Noen som har sett det? Egentlig er jeg jo midt i Sons of Anarchy, som jeg ser på sammen med kjæresten. Men siden han er på jobbreise for tiden lovte jeg å ikke se mer før han kommer hjem. Åh, det klør sånn i fingrene i å bare bryte det løftet! Nei, jeg får holde meg i skinnet litt til. En virkelig selvkontrollstest for frøken Nyland.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Jeg vil forresten bare skryte av iSushi på Minde for helt amazing service i dag! Det er ikke ofte jeg blir imponert over dagens kundeservice, men i dag fikk jeg en skikkelig god opplevelse. Maten smakte godt også!

6 kommentarer
    1. Driver å ser Quantico for tiden, som har vært bra så langt. Har kun sett 5 episoder eller noe, men den serien er å anbefale, hvis du heller vi se på noe som omhandler FBI isteden for zombier, haha 🙂

    2. Jeg må bare få sagt hvor nydelig den nye headeren din er! Ikke bare headeren, men hele deg bare gløder om dagen, Julia!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg