JEG KLARER MEG IKKE UTEN

Hey! For en kjedelig, men samtidig deilig dag. De siste ukene har vært ganske hektiske, for å si det mildt. Så i dag har jeg gjort alle de kjedelige tingene som man utsetter i sånne perioder, og deilig er det. Typ lagt regninger til forfall, rense opp i skapet, handle mat og planlegge ukene som kommer. Planlegging er definitivt noe som trengs om alt skal gå opp, så i dag har jeg faktisk skrevet en innleggsplan til bloggen blant annet. Ikke en veldig slavisk en, men bare en pekepinn på ting jeg må huske å gjøre 🙂 Dette er fremdeles en dagbok som jeg ønsker skal være privat og ikke minst med spontant innhold, og da kan man ikke planlegge til punkt og prikke!

Anyhow, nå som det er sagt kan jeg endelig komme til poenget om hva dette innlegget skal handle om. Haha! I det siste har jeg fått komplimenter på to ting; brynene mine og håret mitt. Da jeg var hos Martine på lørdag spurte hun meg om hvordan håret mitt hadde blitt så langt, og ikke minst tykt igjen. Vi alle vet jo hvordan det så ut for to år siden, da jeg mistet helt sykt mye hår.

Disse to produktene klarer jeg meg ikke uten! Håroljen fra Luam er den beste jeg har prøvd, og den har jeg også brukt i nesten ett år nå. Hver eneste morgen og kveld. Det samme gjelder vippeserumet fra Komorebi, som jeg bruker på brynene mine. Nå har jeg jo ikke vist meg frem noe særlig uten sminke på bloggen, så dere vet ikke hvordan brynene mine egentlig er. Men de har vært ikkeeksisterende. Tynne, blonde og skikkelig kjipe. På disse bildene har jeg nesten ikke tegnet på noe som helst, bare farget de. Jeg har så mye hår der nå, og det er faktisk helt sykt med tanke på hvordan de var før jeg startet på serumet til Komorebi.

Håret mitt har også endelig kommet tilbake. Både med hjelp av Haircare og utelukkende på grunn av oljen i tuppene. Det hjelper slik at de holder seg fuktet i løpet av hele dagen, samt at de blir rustet mot hverdagen (om man kan si det slik, haha).

 

HÅROLJE HER / VIPPESERUM HER

Akkurat nå er vippeserumet fra Komorebi på -60%, og håroljen fra Luam på -50% rabatt (!!!), og koster bare 199,- per stykk.

Heeelt sykt billig med tanke på hva du faktisk får. Jeg sverger til begge disse produktene, og kommer nok aldri til å slutte. Haha! Klikk dere inn på linkene for å lese fullstendig ingrediensliste, samt mer info om produktene. Nå skal jeg lage frokost! Nei mener middag, selv om det blir frokost og med tanke på at jeg har glemt å spise. Skjerpings!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg