JEG KAN SMILE!

Hei og goood torsdag! Jeg fikk en kommentar på instagram her en dag, som lurte på om jeg i det hele tatt kunne smile siden jeg tydeligvis hadde så mye botox. Haha, jeg må le. Jeg har bare litt i sinnarynken for å forebygge + unngå hodepinen av at jeg alltid strammer når jeg konsentrerer meg. Uansett, det spiller ingen rolle. Poenget var; jeg kan smile!!

Veldig interessant start på denne torsdagen merket jeg. I dag har vi nattåpent på J&J og det kommer til å bli så gøy! Senere i dag skal jeg stå i butikken sammen med Ingeborg, og jeg håper det kommer mange mennesker. Sykkel VM har vært helt krise. Det er jo ingen mennesker i gågaten. Alle befinner seg vel rundt sykkelløypen på bryggen? Vi som trodde det kom til å bli omsetningsrekord med fullstappa gater og shoppingglede til tusen. Vi tok feil 😉 Ikke at det er noen krise, altså!

Åååå se på denne jakken forresten! Er den ikke fin? Ingeborg sa det så ut som jeg hadde drept ti forskjellige hunderaser, så hun var ingen fan. Men jeg elsker den. Spesielt fasongen, som ikke kommer så godt frem på bildet. Kunne ønske den fantes i alle farger, bare fordi fasongen er så fin. Viser den bedre på antrekksbilder senere! Den er fra One Teaspoon, men ser ut til den er utsolgt..

1 kommentar
    1. Hei, botox kan brukes mot migrene/hodepine, men da settes det 4-5 cm inn på et punkt i hodet (bak i hodet) og det har ingenting med sinnarynken å gjøre. Så vær litt obs på hva som sies da dette er medisinsk, og bør ikke brukes som unnskyldning for å fjerne sinnarynke. Om du ikke gar gode kildehenvisninger på at dette har endret seg da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg