JEG HUSKET IKKE MITT EGET UTSEENDE

.. med sminke vel og merke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg bare WOW er det sånn jeg ser ut med sminke? Dere vet når man har vært syk en god stund, eller av en eller annen grunn ikke har sminket seg på lenge. Så plutselig kommer dagen der du sminker deg igjen, og bare “er det sånn jeg ser ut med sminke, I look good!” Sånn følte jeg det i hele fem minutter i sta. Nå er jeg vant med å se sminketrynet mitt igjen, så nå er jeg lei. Hah! Derfor skal jeg gå på badet, fjerne sminken og påføre den på nytt. Hektisk fredag med andre ord.

2 kommentarer
    1. Jeg glemte faktisk engang hvordan jeg så ut i det hele tatt, så jeg løp til speilet for å se. Jeg har også glemt nære venner og familiens ansikter i blant, og det er skremmende..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg