JEG HUSKER INGENTING

Har noen opplevd at hodet bare er helt tomt? I dag våknet jeg og føler meg helt lost i toppen. Jeg sto på kjøkkenet i ti minutter å glodde tomt inn i kjøleskapet for å finne ut hva jeg skulle lage til frokost. Jeg husker ikke hva dagens planer er og om jeg egentlig skulle ha vært på en gruppetime for tre timer siden. Jeg har prøvd å skrive noe i dette innlegget i sikkert en time, men i dag er frøken Julia helt borte. Om dette er dag to av en grusom hangover kan godt være, siden det kanskje ble litt for mye på torsdag..

Men jeg er veldig glad, da. Jeg vet liksom at dette blir en bra dag, selvom jeg ikke helt husker hva planene er enda. Men men, jeg håper minnene kommer tilbake til meg før det er for sent. Haha!

IMG_5120-2IMG_5127-2

Om disse spabildene passer i innlegget er jeg også usikker på, men som sagt er jeg ikke helt i rute i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg