JEG HAR VÅKNET FRA DE DØDE

Haha, følte overskriften her var veeeeldig clickbait, men det er akkurat sånn jeg føler meg nå. I går tidlig reiste jeg hjem fra Trondheim med det første flyet som gikk 06.30, og dro rett på Janne & Julia fra flyplassen i Bergen. Jeg er et a-menneske så det er ikke noe problem for meg å stå opp tidlig, MEN før flyturen hadde jeg ikke sovet i det hele tatt! Å døgne er virkelig ikke noe for meg, men jeg turte ikke å ta sjansen på å legge meg da jeg kom til hotellet klokken tre på torsdagsnatten. Kort fortalt; jeg var veldig sliten i går. Etter et par timer i butikken dro jeg derfor hjem å sov helt til i dag. Nå er jeg fit for fight igjen, og godt er det.

 

BLUSE HER

I dag har jeg på meg denne fine blusen fra Nelly, som faktisk er en av mine favorittbluser. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg syns bare den er så fin på! Hehe. Åååh deilige lørdag, nå er det snart påske også! På onsdag reiser jeg hjem til Molde, og dagene kan ikke gå fort nok. Helt seriøst, jeg vil reise nå. Angrer på at jeg ikke bestilte flybilletter tidligere, men men. Det er kanskje like så greit å hente seg litt inn før det er ut på reise igjen. Den siste uken har egentlig vært helt latterlig. Latterlig hektisk altså. At jeg ikke har helt knekken etter alt for lite søvn er rart. Men, nok om det – vi snakkes igjen litt senere! Nå skal jeg supe i meg litt Nocco, legge inn varer på nettbutikken vår og nyte at det faktisk er opphold i Bergen. KLEEM

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg