JEG HAR SOMMERFERIE!!

Denne følelsen er det lenge siden jeg har hatt. Etter to år uten fast skole hadde jeg helt glemt av hvordan det føltes å faktisk ha ferie. Jeg er så lykkelig! Haha 😀 Helt ferie har jeg jo ikke med tanke på bloggen, men det er jo bare gøy så ser ikke på det som jobb. I kveld skal det feires at jeg er ferdig med mitt første år på BI. Det har gått så utrolig fort, og jeg husker fadderuken som i går. Før jeg vet ordet av det sitter jeg nok med en bachelor i fanget, tenk det da.

Finanseksamen gikk greit. Akkurat nå husker jeg ingenting, og er veldig usikker på om det gikk dødsbra eller dårlig.. Men den tid, og eventuelt den sorg. Nå er det FERIE! Som sagt har jeg det veldig travelt i dag, så nå må jeg komme meg videre. Skal prøve å titte innom mellom slagene, hvis ikke snakkes vi i morgen 😀

sooommerferie

11 kommentarer
    1. du er jo ikke akkurat ferdig når du bare har sånn ca. halvparten av fagene som var første året… Hvis jeg har lest rett på blogggææn din

    2. Gratulerer med ferie 😀 Den følelsen av å levere siste eksamen for semesteret er virkelig fantastisk. Selv jeg leverer jeg bachelor i morgen, grugleder meg!

    3. Du har ikke tilfeldigvis med deg arket med eksamen hjem slik at du kan ta bilde av det? Kunne brukt det som øveark. Stresser over eksamen i finans, torsdag 😮

    4. For noen herlige gladbilder Julia <3 Er så glad på dine vegner, og så stolt av deg! Kos deg med feiring, så gleder jeg meg til enda mer feiring og kos i helgen. Wiiii

    5. hei du! jeg har et spørsmål; har man framføringer og slikt på høyskoler? der du lager et foredrag, og holder det foran en forsamling? og hvis dere har det, er det som på videregående?
      jeg håper du får en strålende dag videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg