JEG HAR SAGT OPP LEILIGHETEN

ANNONSE – Affiliatelinker til Nelly

JOGGESETTHER / TØFLERHER

HEI og god mandag! ♥ Herlighet så trøtt jeg var i dag tidlig. Våknet først klokken seks, klar for å stå opp. Lå litt på mobilen, og et par sekunder senere våknet jeg igjen. Da var klokken syv. Wops, der sovnet jeg visst uten å vite om det. Var igjen klar for å stå opp, lå litt på mobilen før jeg plutselig åpnet øynene igjen klokken 10. Har aldri opplevd å sovne så ubevisst før. Haha! Nå føler jeg meg iallfall uthvilt, og er supermotivert for en ny uke. Mye jobb, nye oppskrifter på youtube og forhåpentligvis mye kos med vennene mine her i Oslo ♥

Har jeg forresten sagt at jeg har sagt opp leiligheten i Oslo? Syns faktisk det er ganske trist, men absolutt det riktige valget. Jeg er her jo aldri. Har kanskje vært her totalt en måned ila det siste året. Det er mye penger ut av vinduet.. Syns naturligvis det er trist, men også en stor lettelse. Nå står jeg mye friere til å gjøre enda mer som jeg vil! Jeg har leiligheten til 1.mai, men er usikker på hvor mye jeg kommer til å være her de neste månedene. Planen er å komme seg til Spania så fort som mulig. Er så lei av dette været! Først må jeg bare få unnagjort litt jobb, slik at jeg kan reise med lette skuldre og god samvittighet. Hjelp, nå er enda et kapittel over..

Over til noe helt annet, og ganske uinteressant. Dagens frokost! Skal virkelig prøve å få i meg mer sunn mat i tiden fremover. Ikke for utseendet sin skyld, men fordi jeg virkelig trenger det. Man får jo mye mer energi av en sånn frokost, enn å spise loff med majones og ost liksom. Sistnevnte har det blitt litt for mye av i det siste, heh..

Dagens hjemmekontorantrekk! Så fort jeg har publisert dette innlegget skal jeg redigere en ny oppskrift som jeg spilte inn før helgen, før jeg skal filme enda en ny oppskrift som kommer på kanalen straks 😀 I kveld får jeg besøk av noen venner for middagsselskap, så det blir koselig. Kom gjerne med ønsker til mat dere vil jeg skal lage. Syns det er så gøy med youtube!!

Ha en fin dag så lenge, så snakkes vi plutselig.

2 kommentarer
    1. Oj, spennende! Det er så sant da, du blir mye friere på den måten. Og når du er der så sjelden er det jo veldig økonomisk bra å ikke ha den leiligheten mer! 😀 YES! Gleder meg masse til ny video!!! Ha en fin dag! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg