JEG HAR SÅ NOK

Som dere kanskje har merket har ikke alt vært som det skal her inne de siste ukene. Eller, faktisk. Det har ikke vært på topp de siste to årene. Jeg husker jeg slet veldig med å kombinere jobben som fulltidsblogger med å plutselig bli butikkeier da vi åpnet Janne & Julia for to år siden. For å være helt ærlig, så sliter jeg med det enda. Selv med flere i ryggen på den nye butikken REGN. Hadde jeg kun konsentrert meg om bloggen og butikken, og ikke hatt noe særlig sosialliv hadde det nok gått helt fint. Men personligheten min er alltid søkende, på jakt etter nye impulser. Jeg har ekstremt FOMO, og sliter med å takke nei til ting. I tillegg skal jeg jo sove, spise skikkelig og faktisk slappe av. Rekker jeg alt? Nei.

Jeg er sliten. Egentlig dritlei av livsstilen jeg har nå. Lei av å alltid gå med en klump i magen, og følelsen av å ikke strekke til. Stressa av å ikke ha noen som kan hjelpe meg med feks bloggen i Bergen. Lei av de jævla morgenflyene til Bergen eller Oslo, og generelt kvalm av tanken på å bo i en koffert.  For å ikke snakke om leiligheten min i Bergen. Har dere noen anelse av hvor jævlig den har sett ut de siste månedene? Klær overalt, åpne kofferter på stuegulvet. Tørkestativer med klær som aldri blir brettet sammen. Har ikke tid, eller ork. Jeg bor der omtrent ikke uansett.

Men, som den optimisten jeg er vet jeg at det kommer bedre tider. Bare litt til nå. Snart skal alt fokuset handle om bloggen igjen. Snart bor jeg i Oslo med likesinnede med samme yrke, og vi kan hjelpe hverandre. Det er omtrent umulig å blogge “alene”. Man trenger hjelp. Jeg trenger iallfall det.

Sorry, dette var ikke ment som et klageinnlegg. Har bare livet og livsstilen min så sykt opp i halsen akkurat nå.

10 kommentarer
    1. Jeg har lest bloggen din i minst 5 år nå, og det jeg beundrer deg mest for er hvor produktiv du virker. Du får ting til, du gjør det du skal og du fremstår, for meg, så utrolig flink, bare. Og det beundrer jeg deg for, virkelig! Poenget mitt er vel at selv om ikke du pøser ut tre innlegg hver dag så sjekker jeg alltid bloggen din hver eneste dag og blir glad når jeg ser du har blogget! Og du er jo en travel kvinne så jeg tror at alle vi som har lest bloggen din en stund skjønner at du har mye på gang de periodene det ikke er så mange innlegg, og det burde jo være helt greit! Du er jo ikke bare blogger lengre, men som du skriver også butikkeier!!! Hallo. Jeg hadde knekt helt og hadde nok ikke klart det! Som sagt, du er flink og jeg beundrer deg for alt du gjør. Klem!<3

      1. Herregud, for en fin og ikke minst motiverende kommentar! TUSEN TAKK skal du ha, det blir jeg enormt glad av å høre <3 Du er god! Stor klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg