jeg har klipt meg!

I går ble jeg så innmarri lei av de slitte tuppene mine, at jeg like så greit tok fram kjøkkensaksa å klipte det selv. Haha! Spontaniteten min har sjeldent kommet meg til gode, og det gjorde den ikke denne gangen heller. Altså, håret ble fint det altså, men det ble jo endeeel kortere enn jeg hadde tenkt. Fønet og rettet det – og bare OPS! Heldigvis har jeg extensions jeg kan bruke når jeg vil ha litt lengde på det, hvis ikke hadde det jo vært krise. Personlig syns jeg ikke ansiktet mitt er et kort-hår ansikt. Nå skal jeg være dødsflink å behandle håret mitt skikkelig, så det vokser ut tykt og fint. Vil ha langt naturlig hår!! Jeg bruker Redken Shampo og Redken Balsam hver gang jeg dusjer, og et par ganger i uken bruker jeg Agadir Argan Oil  for å kure håret. Jeg er så utrooolig fornøyd med disse produktene, og merker at håret mitt har blitt så mye bedre! Har skrevet et innlegg om mine hår-rutiner, og hvordan få langt hår HER. Hvilken lengde på håret syns dere jeg kler best forresten?
Mellomlangt.


Langt. Hva kler jeg best? Jeg syns kanskje mellomlangt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg