JEG HAR IKKE HATT DET BRA

REKLAME – AFFILIATELINK

GENSER FRA ELLESSE

I en lengre periode nå har jeg følt meg ganske tom. Umotivert, trøtt, egentlig helt utmattet. Jeg har sovet ekstremt mye, men har aldri blitt skikkelig uthvilt. Ikke hatt glede i ting som jeg vet gjør meg lykkelig. En utrolig ekkel følelse, spesielt når man ikke klarer å definere hva som er galt. Tror ikke det har vært én spesiell ting, men kanskje bare en liten knekk.

I dag tidlig merket jeg med en gang at noe var annerledes. Jeg slumret ikke med alarmen, men spratt opp og klar for å gripe dagen. Å gripe dagen er jo min spesialitet, men har vært en mangelvare de siste månedene. Jeg føler meg rett og slett mer som meg selv igjen. Den effektive og motiverte Julia som både er livsglad og finner glede i de minste ting. Åh, det er så deilig. Jeg er så klar!

Akkurat nå skal jeg faktisk skrive ned en liste over ting jeg vil gjøre i 2018. Klisje, I know. Men ofte kan det være lurt med en ny start på en måte. Jeg har virkelig gått inn i meg selv den siste tiden og funnet ut av mye. Så denne listen skal bl.annet inneholde at jeg ikke må gå like fort i forsvarsmodus, feste mindre og bruke mer tid på ting som gjør kroppen min godt. Kall det gjerne for nyttårsforsetter, men jeg liker heller å se på det som en livsstilsendring.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg