JEG HAR HATT VIPPEEXTENSIONS I FIRE ÅR

Jeg startet med vippeextensions i 2013, og har kanskje gått uten i maks to uker til sammen siden da. Herregud, det er fire år siden! Jeg husker faktisk ikke hvordan jeg ser ut 100% naturlig, og det er jo kanskje litt trist? Neida, det kommer vel en dag for det også –  hihi.

I januar skrev jeg om dette vippeserumet, som jeg har brukt en god stund nå. Mange tror at man kun kan bruke serum om man har naturlige vipper, men det er feil! Det er ingen hemmelighet at falske vipper kan slite på dine naturvipper, spesielt om du er like uforsiktig som meg. Jeg liker også å ha MYE og tunge vipper på mine egne, noe som absolutt ikke er bra med tanke på at jeg har veldig tynne, svake og nordiske vipper.

Jeg går fast til Beauty London i Bergen for å fikse vippene, og jeg er alltid like fornøyd ♥ De anbefaler meg alltid å ta litt mindre vipper siden mine er så svake fra før, men jeg nekter og tvinger de til å sette på ekstra mye. Haha! Siden jeg går på vippeserumet fra Komorebi merker jeg at vippene mine både har blitt lengre, og mye sterkere. Tidligere følte jeg at vippeextensione datt av etter én uke, mens det siste halvåret på serum holder de mye lengre siden mine egne vipper er sterkere. Disse bildene tok jeg i dag, og nå er det over en uke siden jeg fylte på sist. Ikke verst, eller hva?

Siden det er mid season sale på Nelly atm er også serumet jeg bruker på HALV PRIS! Du kan nå kjøpe det for 250kr, i stedet for 499kr som det egentlig koster. Serumet har min varmeste anbefaling, uansett om du har vippeextensions eller ikke.

Du finner serumet til halv pris HER ♥

Nå skal jeg bruke resten av kvelden til å pakke. I morgen reiser jeg til Oslo for én ukes tid, og da trenger jeg endel antrekk *kremt*…. Ha en fiiiin kveld!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg