JEG HAR GÅTT PÅ EN SMELL

ANNONSE – Affiliatelinker

Ja folkens, nå har det vært stille fra meg de siste dagene. Jeg har nemlig gått på en skikkelig smell. Det som startet med rolige karantenedager hjemme, der planen var å jobbe superbra og skape masse innhold til kanalene mine, gikk over til å bare ligge litt lengre i sengen, bare se én episode til, bare spise litt ekstra middag og bare sjekke instagram et par ekstra ganger i timen. Nå har jeg blitt så lat at jeg såvidt gidder å forflytte meg fra sengen før klokken har passert midt på dagen. Så fort typen drar på kontoret så ligger jeg å “jobber i sengen”. AKA scrolle på nelly, se et par episoder criminal minds eller powernaper bittelitt til. Og, ja! Dusj og sminke er heller ikke på prioriteringslisten.

I dag bestemte jeg meg at nok er nok. Ingen mer slumring og seriemaraton. Nå er det JOBB i fokus! Sånn cirka klar var jeg for det i dag tidlig.

Nydelige bilder, tatt i nydelig lys i nydelige omgivelser. Not.. Det er storm i Bergen og umulig å ta bilder ute (iallfall om du er like forfengelig som meg og er redd for å få hår i lipglossen), så det fikk bli med outfitpics i gangen på kontoret til typen i stedet.

*holder på veska som en bestemor*

*ser etter en lysere fremtid*

*prøver å vise hvor deilig og kosete cardiganen er*

Min morgen, kort oppsummert. Selvom dette ikke var de mest fantastiske antrekksbildene, så finner du linker til plaggene her:

JAKKEHER / GENSERHER / CARDIGANHER / JEANSHER / SKOHER

1 kommentar
    1. Hehe føler så med deg, blir litt for late dager her også. Får satse på at vi klarer å snu om begge to, for virker som disse karantenetider ikke tar slutt med det første dessverre.. Klem til deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg