JEG HAR FJERNET VIPPEEXTENSIONENE

Æææh, jeg føler meg som et barn! I over fire år har jeg hatt vippeextensions, men i går ble jeg altså nødt til å fjerne de. På fredag skal jeg jo operere synet, og da må området rundt øynene være clean. Ikke at det er en kjempebig deal, altså. Faktisk ble jeg positivt overrasket over både hvor lange og fine mine egne vipper var, pluss at jeg ikke så helt jævlig ut. Planen er å sette på nytt sett så fort jeg har mulighet, altså en god stund etter operasjonen. Men hvem vet, kanskje jeg blir helst frelst av den naturlige looken. Jeg håper ikke det, men man kan aldri vite. Hihi.

Det er rart, og egentlig litt skremmende hvor mange murer jeg har satt opp rundt meg selv. Vipper, hår, sminke, lepper, brunfarge. Av og til lurer jeg på hvordan jeg hadde sett ut om jeg aldri startet med noe som helst. Kanskje jeg hadde sett ut som et helt annet menneske. Det tror jeg kanskje. Litt skummelt å tenke på, men samtidig sykt irriterende at jeg aldri kommer til å få noen svar. Er det ikke på tide at noen finner opp en tidsmaskin snart?! Det er så mye jeg vil vite!

10 kommentarer
    1. Du kan vel bare prøve? 🙂 Det er jo noe begrensende i det, når du beskriver all staffasjen som murer? Hva har du å tape? Kanskje det er befriende uten? 🙂

      1. Ja nå må jeg jo gå uten i en god stund, så får se etter en måneds tid hvordan jeg føler da 😀

    2. Så FIN! Du var jo helt nydelig uten! Men skjønner likevel godt hva du mener. Prøvde å gå hele sommeren uten, og følte meg derav dritstygg i hele sommer.

      1. Må ærlig innrømme jeg ikke er like fresh in real som på bildene, haha! Så det blir nok nye vipper så fort jeg har muligheten 😀 Vipper er livet <3 <3 Neidaaajodaoaodaa

    3. Jeg må ærlig innrømme at jeg blir litt sjokkert over innstillingen din når du skriver at du håper du ikke blir frelst av å gå uten falske vipper. Og i tillegg skriver du at du tror du hadde sett ut som et helt annet menneske uten alt fiksfakseriet. For de fleste er det bare å fjerne sminken, så kan man se sitt helt naturlige, men du skal ha for ærligheten. Sier ikke at det er galt av deg å ordne på alt dette, bare tenk på hvordan du formidler det til de yngre leserne dine.

      1. Hei! Jeg er helt enig, jeg har et helt vridd bilde på hva som er naturlig etter alle år med bloggingen med skjønnhetsbehandlinger nærmest kastet etter med. Nå har jeg vel og merke ikke gjort noen andre forandringer enn å fylle leppene, om man tenker på hva som er “semi permanent”. Vipper osv kan man jo alltids ta av 🙂

    4. Susanne
      Så mye finere uten påsatte vipper!
      Hilsen ei som brukte det inntil mai i år. Og vipps ti ganger mer beiling fra ordentlige og kjekke menn. De så på mg som et annet menneske. Og jeg er kosmetisk sykepleier og har øyne for estetikk men så meg blind på med selv.

      1. Tusen takk Susanne! Du har helt rett i at det er lett å se seg blind på seg selv, kjenner meg igjen 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg