JEG HAR FJERNET FILLERSENE I LEPPENE!

Jeg henger ikke helt med på hva som er lov og ikke lov å skrive om i disse dager – så på forhånd beklager jeg om du føler deg påvirket til å springe å ta botox etter å ha lest dette innlegget. 

Klokken elleve i dag tidlig var jeg glad og fornøyd på vei til Frk Dings her i Bergen for å ta min årlige dose botox i pannen, samt fylle litt på leppene mine som jeg ikke har gjort på ett år. Å pynte litt på fasaden gjør meg glad. Uansett hvor trist det kanskje høres ut, for man burde jo ha bedre indre verdier og blablabla. Samtidig er det jo diskusjonen hvorvidt en 25-åring trenger botox i pannen eller ikke..

Uansett, jeg la meg ned på operasjonsbenken holdt jeg på å si – men det er egentlig bare en stol man kan senke ryggen på. Behandleren min gir leppene mine ett øyekast før hun sier “her kan jeg ikke sette inn mer”. “HÆ??!” reagerer jeg. “Jeg har jo ikke gjort noe med leppene mine på ett år, det er jo ingenting igjen der?”. Joda, tydeligvis har fillersene jeg har tatt tidligere trekt seg opp over leppekanten min. De har visst vært der i flere år, noe jeg bare har blitt vandt med I guess. Det så iallfall ikke spesielt bra ut.

Så, det ble ikke noen nye ducklips på meg i dag. I stedet la hun i et middel som skal fjerne alt av “rest-fillers”  jeg har i overleppen – noe som føles ut som å kutte av en del av seg selv. Som en storetå, eller en arm til og med. Etter så mange år med innsprøytninger skal plutselig alt bare…forsvinne?

Til slutt kan man jo ta et lite throwback til dette bildet som jeg publiserte i mars. Det var da jeg fikk kallenavnet som både kattekvinnen og ble beskyldt for å ha stappet fillers i hele trynet mitt. Jeg må nok engang poengtere at jeg kun har fylt leppene mine, og aldri kinnben eller lignende.

Så, konklusjonen er nok at min karriere som kattekvinne offesielt er over. Fillersene i leppene mine er på vei bort, og det blir spennende å følge med på hvordan det utvikler seg de neste dagene. Flaks at en natural look er in om dagen!

4 kommentarer
    1. Jeg tror du vil kle smale lepper kjempegodt siden du har runde kinnben !!!Bare en tanke jeg fikk. Ha en koselig dag‍♀️

      1. Leppene mine blir nok ikke mindre enn de er nå siden jeg ikke har fillers igjen, men kanten over 😀 Men tusen takk, kanskje jeg hadde kledd det! Hihi, klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg