JEG HAR FEILET I LIVET

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER
5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER
9. HER / 10. HER / 11. HER / 12. HER

(Jeg fikk ikke til å legge på tall i photoshop, men jeg starter rekken fra øverst til venstre ♥)

FÅ -25% PÅ ALT OVER, SAMT ALT PÅ DENNE LINKEN ♥

Heiiiii og god torsdag! Jeg har hatt en dag som vanligvis ville skapt ekstremt dårlig samvittighet og sinne på meg selv. Nemlig en dag i latskapens navn der jeg har sett på serier store deler av formiddagen. Jeg har startet på sesong 5 av Game of Thrones. Som spådd klarte jeg ikke å holde meg til den éne episoden jeg tillat meg selv til frokost, så jeg forflyttet meg fra kjøkkenbordet og ned i stuen på daybeden og ble liggende der til klokken tre. Jeg er så drit lei av å skape så mye stress, angst og skyld i mitt eget hode. At man alltid skal ha så ekstremt høye forventninger til seg selv. Hva så om dagen ikke ble så effektiv? Livet går videre. For å avslutte denne dagen med stil skal jeg på date night på fridays. Elsker at jeg har en kjæreste som digger å munche junk food like mye som meg ♥♥♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg