JEG HAR FÅTT NY STIL

JAKKE – TIGER OF SWEDEN / GENSER – NELLY / BUKSE – FILIPPA K / SKO – VANS

Satt å bladde litt i arkivet mitt, og fant dette antrekket som ble tatt for ca ett år siden. Nå hadde det ikke falt meg inn å slenge på meg både en oversized jakke, etterfulgt av oversized genser samt bukse. Syns jo forsåvidt det er kult, men det er liksom ikke meg lengre? Kanskje det har noe å gjøre meg at jeg har fylt 26, og føler jeg må kle meg litt mer voksent 8) Holdt på å skrive “heheh neida”, men kanskje – jo?

Ellers har denne dagen bare flydd forbi, og jeg er kjapt hjemom for å skifte antrekk å plukke med meg litt saker til i kveld. Beste June skal feires med deilig middag i gode venners lag (gud, jeg er virkelig gammel som formulerer en setning på den måten). Vi snakkes ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg