JEG HAR FÅTT NY SJEF

JAKKE – NLY HER / GENSER – FILIPPA K HER / LAKKTIGHTSRIVER ISLAND / BOOTSNLY SHOES

FYYY så varmt det var å gå i det antrekker der i går! Herregud, det er jo over 20 grader i Bergen hver dag for tiden. Hva skjer?? Jeg har jo pakket ned sommerklærene for lengst! Haha.

Nå som jeg har oppklart hele vær-situasjonen… Hei! Akkurat nå holder jeg på å fryse ihjel. Hehe! Som jeg nevnte tidligere i uken har Janne skrudd av varmekablene på kontoret siden han mener “det er en badstue her inne!!!!”, noe jeg vil si meg uenig i. Jeg fryser jo hele tiden, og spesielt nå. Derfor sitter jeg med jakke og hele pakka. Ikke særlig komfortabelt å jobbe med, men det får gå i en liten periode. Jeg skal la han få viljen sin noen dager til før jeg setter ned foten å skrur på varmen igjen. Han er jo tross alt sjefen min. Jeg fikk helt sjokk da jeg fikk vite det på mandagsmøte. Sjef? Jeg skal jo ikke ha noen en sjef? Jeg er min egen sjef og skal være det resten av livet! Men han mente på at siden han er daglig leder i aksjeselskapet vårt, så ble han altså sjef over alle i firma. Inkludert meg…. Noe som helt sikkert stemmer, hva vet vel jeg om roller innad i et aksjeselskap. Kanskje jeg må selge aksjene mine, i prinsipp over at jeg ikke vil ha noen sjef. NEIDAAA. Haha! Det er altså våre jobbproblemer, om noen måtte lure.

Janne heter egentlig Jan-Erik og er en mann. Flere tror det er en dame, men det er det altså ikke. Vi kaller han bare Janne. Bare for å ha det oppklart! 😉 Det er han med masse tatoveringer som titt og ofte dukker opp på mystorien min. Han er singel og på leting om noen måtte lure (men ikke si at jeg har skrevet dette her, da dreper han meg sikkert). Skikkelig godkar!

JAKKE – NLY HER / GENSER – FILIPPA K HER / LAKKTIGHTSRIVER ISLAND / BOOTSNLY SHOES

Nå skal jeg på møte. Ting skjer! Så er jeg invitert til noen venner på pulled pork nachos. Digg torsdagskveld 🙂

2 kommentarer
    1. Fy søren for et rått antrekk, elsket absolutt alle detaljene! Håper du får en nydelig dag Julia 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg