JEG HAR FÅTT MINE FØRSTE KARAKTERER

Heihei fra den flittige studenten 🤓 I dag har jeg hatt årets første forelesninger, og jeg merker allerede at dette kommer til å bli et krevende semester. Mye økonomifag, matte og statistikk. Med andre ord fag som kommer til å kreve ekstra av meg og ikke faller naturlig under min egne kunnskap om jeg skal si det sånn. Jeg studerer forresten “bærekraftig logistikk og sirkulær økonomi” til de som lurte på det! Akkurat nå merker jeg at jeg kanskje undervurderte “sirkulær økonomi”-biten av selve bacheloren… Haha!

GENSERHER / BUKSEHER

Heldigvis er motivasjonen min på topp, for jeg har fått tilbake karakterene mine fra forrige semester. Fikk B på alt gitt! Følte selv at eksamene gikk sånn midt på treet, så det var syyyykt gøy å se at karakterene ikke ble så ille likevel. Vel etterlengtet motivasjon!

Et annet helt random tips til deg i Oslo; det er så koselig å sitte nede på Valkyrien sin food court! Jeg og Andrea jobbet derfra i går, og bestilte oss sushibuffet fra Sabrura. Helt OK sushi (nigirien var best) mens mye annen god asiatisk mat.

Elsker nabolaget mitt ♥

Nå skal jeg stupe inn i dagens andre forelesning i Lager og Produksjonsplanlegging. Ser ut som det er mye matte og formeler i det faget. Enn så lenge ser pensum helt greskt ut, så jeg burde vel følge ekstra nøye med. Vi snakkes senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg