JEG HAR ET GLAMORØST LIV

I dag var det ikke annet å gjøre enn å skrive et stort “avlys” i avtaleboken min. Nå vet jeg ikke hva grensen til storm er, men jeg tror vi er farlig nær i Bergen. Regnet har jeg blitt vant med, uansett hvor trist det er å innrømme, men i dag da jeg så ut vinduet tenkte jeg bare fuck dette. Im staying in! Det eneste jeg satt opp som gjøremål var å rydde leiligheten (check), vaske klær (check), betale regninger (check),  og se minst fem episoder av devious maids (er godt på vei). Som dere skjønner har jeg hatt litt for mye tid for meg selv i dag, og gud så lei man kan bli sitt eget selskap. Da valgte jeg ironisk nok å bla igjennom arkivet for min egen blogg, tittet bl.annet innom januar 2014. Tenk at dette er ett år siden, noe jeg syns er helt sykt. Det føles ut som jobbturen til København, ferien til Roma, bloggawards og alt annet skjedde i går. Noen bilder:


Hahaha, koser meg utenfor Phanteon i Roma da :pp

Syns dere jeg har forandret meg? Jeg har iallefall annen hårfarge, men det er jo ganske obvious.. Nå er jeg mildt sagt dritlei av å ligge i sofaen som en annen latsabb. I morgen er det skole fra morgen til kveld, og jeg gleder meg faktisk til å bruke hjernen til noe annet enn å stusse på hvem som drepte Flora i DM. Fysøren, jeg aner forresten ikke hvem det kan være? Bare to episoder igjen av sesongen nå, så jeg finner det vel ut snart. Er egentlig litt krise at jeg har sett en hel sesong på to dager.. I just love my glamorous life and busy life ♥♥♥♥♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg