JEG HAR DET BEDRE

Image and video hosting by TinyPic

GOOD MORNING SWEDEN ♥

Og god morgen alle sammen! Jeg landet i Gøteborg sent i går kveld, og ble plukket opp av min fine kjæreste og en kompis av han. Jeg og hans kjæreste fløy sammen i går kveld fra København, så det var utrolig deilig å ha en reisepartner for en gangs skyld. Jeg har reist utrolig mye alene i det siste, og det er jo så kjedelig å sitte på fly uten å ha noen å prate med. I dag føler jeg meg forresten mye bedre. Som sagt tror jeg det hjalp veldig på å ha en drittdag i går, selv om det ikke var noe jeg planla eller kunne kontrollere. Av og til må man kanskje lære seg å si “nei”, og høre på kroppen. Hadde det bare vært så enkelt, haha! Man vil jo helst ikke gå glipp av en mulighet heller. Men men, håper det er lenge til neste gang jeg har en dag som i går, for så langt nede har jeg ikke følt meg på lenge.

Det er superkoselig å være tilbake her forresten, og på denne turen skal jeg faktisk ta litt bilder så dere får sett hvor idyllisk det er her. Foreldrene til Christoffer har hus helt nede ved sjøen, og jeg gleder meg allerede til å komme på besøk i sommer når vi kan bade, grille og kose oss!

Grunnen til at vi er i Sverige nå er fordi klesmerket Christoffer har (Another Kind of Denim) skal delta på et moteshov her i Jönköping som heter Spring Inspiration. I dag tror jeg de skal ha litt lydprøver osv, så jeg får bare henge med mens gutta jobber. Kanskje jeg kan være litt sånn backstage-fotograf, så “jobber” jeg litt også? Haha, neida! Vi får se 😉

3 kommentarer
    1. Så tøff du var! Jeg må innrømme at jeg har litt fødselsangst, men fint å høre realistiske fortellinger om hele opplevelsen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg