JEG HAR BLITT FOR GAMMEL

Image and video hosting by TinyPic

Lørdagskveld i Barcelona, og egentlig var planene å stæsje oss skikkelig opp for å dra på et superkult utested kalt Shoko i kveld. Men, nå har det seg slik at jeg tydeligvis har blitt for gammel til å drikke alkohol – for jeg blir så jævlig fyllesyk dagen etterpå. I går var vi også ute, nemlig. På et ganske svært og gøy utested kalt Otto Zutz. På tre etasjer festet vi vi oss, danset og shottet tequila. Jeg aner at sistnevnte kan være grunnen til bakrusen i dag. Siden Sara drar tilbake til Madrid i morgen kveld tenkte vi derfor å få maks ut av dagen da. Da nytter det virkelig ikke å være hangover, derfor bestemte vi oss for å ta en rolig kveld i dag. Ah, jeg gleder meg som en liten unge til å våkne i morgen tidlig, uten å ville grave meg ned i et hull for å dø.

Nå skal vi ut å spise en digg middag før vi sikkert bare går tilbake på rommet for å legge oss. Haha, her har du bestemor én og to!

8 kommentarer
    1. Digger bloggen din! Et tips til hangover: Zyrtec. Fås kjøpt på apotek, gjør underverker for meg som vanligvis våkner opp med tidenes hang selv etter bare et par glass! Pleier bare å ta en før jeg legger meg, så våkner jeg opp uten kvalmen og hodepinen dagen etter.

      Ha en fin dag videre!

      1. Åh, det hadde vært noe for meg! Jeg blir så dårlig at jeg er heeelt ubrukelig dagen derpå 😛 Skal absolutt kjøpe Zyrtec! Takk for tips 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg