JEG HAR BESTILT FERIE!

JAKKEHER / HOODIEHER / BUKSEHER / SNEAKERSHER

Hey babes! Vet du hva jeg nettopp gjorde? Bestilte meg ferie! I hele 10 dager! Kan ikke huske sist jeg var borte i 10 dager. Eller nå lyver jeg, det var jo i sommer. Haha! De siste årene har det vært ekstremt mye å gjøre, noe som ikke er rart siden vi åpnet Janne & Julia og det krever sitt. Så det har blitt med småturer hit og dit, og ikke lengre ferier.

Destinasjonen er vel og merke ikke superspennende. Jeg skal bare hjem til Molde i julen. 10 dager med total avslapning, mat og familie. Herregud så feit jeg kommer til å bli. Så verdt det! Jeg booket billetter i sta, noe som var skikkelig flaks. Det var nemlig utsolgt nesten hele romjulen, og de billettene jeg fant var ekstremt dyre. Men men, man kan ikke sette en pris på familietid i julen, så får jeg heller være tidligere ute med å bestille neste år 🙂

 

JAKKEHER / HOODIEHER / BUKSEHER / SNEAKERSHER

Dagens antrekk! Følte meg skikkelig gusjen i dag. Oppblåst i fjeset og trøtt i øynene. Som en forsvarsmekanisme tar jeg på meg ekstra store klær på dager som dette. Jakken er nesten litt to  much to handle, men fantastisk kul.

BTW! NÅ FÅR DU -20% AVSLAG PÅ HELE NELLY.COM, BRUK KODEN “TREATHER ♥

Om du vil jeg skal samle mine favoritter i et innlegg, så rop ut!

 

6 kommentarer
    1. Vurderer du å prøve å slutte å snuse igjen, Julia? haha er selv på min 2 måned uten snus… meeeen jeg har ikke klart å holdt meg når jeg drikker alkohol! Haha!

      1. ALDRI!! Haha. Jeg orker ikke en hverdag der det alltid er en “kamp” om å ikke snuse, for jeg husker selv da jeg sluttet så hadde jeg alltid lyst på snus! Så akkurat nå er det ikke noe jeg prioriterer. Så flink du er som har sluttet btw 😀 På fest er det lov så lenge du klarer å holde deg etter også!

      1. Haha det er fordi jeg sølte litt vippelim da jeg stresset i dag tidlig 8))) Tok jo av vippeextensione så da får jeg ty til andre metoder! Må bare øve litt mer, hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg