JEG HAR BESTEMT MEG

REKLAME – Affiliate Nelly

BLUSEHER / DIAMANT BHHER / SKINNBUKSEHER

Etter en god stund i tenkeboksen har jeg bestemt meg for å gjøre en drastisk hårforandring. Iallfall for meg. Jeg har alltid hatt superlangt hår, men ble fristet til å gjøre noe med det etter denne (↑) stylingen da frisøren krøllet håret mitt skikkelig.

En dramatisk forandring for meg betyr å klippe håret mer enn bare halvannen cm. På onsdag skal jeg til frisøren, og jeg tenker faktisk å klippe av opp mot 10 cm!!! ÆÆÆ herregud, tenk at jeg er så nervøs for en så “liten” forandring. Kan ikke huske sist jeg hadde hår som ikke dekket puppene, og jeg vet fremdeles ikke om jeg tør. Tenker at hun først kan klippe typ 5cm, for så å ta litt etter litt slik at jeg får se prosessen. Hva tror dere? Tror faktisk det kommer til å bli skikkelig fint 😀 Nå har jeg heldigvis ganske tykt hår med mye volum, så krysser fingrene for at det kommer til å se fresht ut! Hva tror dere?

(Plis ikke si at jeg kommer til å se mer voksen ut. Det er det slemmeste man kan si til en person som nekter å vokse opp 8) )

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg