JEG GJØR DEN SAMME TABBEN HVERT ÅR

ANNONSE – Affiliate til NAKD

BLUSEHER / BUKSEHER

Husk at koden “julianyland15” gir -15% på absolutt hele NAKD

Åh, jeg har så julefølelse i kroppen 🙁 Alt jeg vil er å spise pinnekjøtt, høre på julemusikk, ha koselige morgener med dynen i sofaen å drikke gløgg. Det er samme regla hvert år. Midt i oktober slår julestemningen inn, og gjør alle disse tingene som hører julen til. Kokkelerer og spiser julemat med julelisten til Peter Jöback i bakgrunnen. Men, plutselig kommer desember og alle andre kommer i samme modus som meg. Det eneste problemet da er jo at jeg er lei av julen og blir kvalm at tanken på én ribbesvor til. Derfor skal jeg prøve å være flink pike i år, og vente med tradisjonene til det passer seg bedre. Som i slutten av november.

HERHERHER
HERHERHER

HERHERHER
HERHERHER

HERHERHER
HERHERHER

Over til noe helt annet! Koden “julianyland15” er fremdeles aktiv om noen vil shoppe litt på NAKD. Koden gjelder absolutt hele nettsiden og aller merker 😀 NAKD må være min favorittnettbutikk. De har så ekstremt mye fint, prisen er lav og kvaliteten er overraskende god.

Ellers går denne jobbdagen ekstremt i sneglefart for min del. Tror jeg har sett igjennom alle instastoryene til de jeg følger, og det gjør jeg aldri! I tillegg til alle snapstoryene. Ooog lest typ alle nettaviser. Hadde jeg ikke vært på kontoret hadde jeg sikkert sett dagens episode av RHWO Orange County også. Noen som har tips til sviktende konsentrasjon? Haha!

 

3 kommentarer
    1. Min vecka fortsätter bättre än jag vågade hoppas, vackra människa.
      Jag önskar dig en god jul……….när tiden väl är inne.
      Outfiten är såååå fin på dig, classy.
      Kram från Sverige (igen)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg