JEG GIR OPP

Her er noen viktige tips til alle som skal ha eksamen denne våren:

1. Ikke handle inn eksamensgodisen dagen før, den ender du med å spise opp før du legger deg (ops?).
2. Skriv på data, og ikke i en notatblokk som jeg gjorde. Nå er skrivehånden min helt fucket til i morgen.
3. For all del, IKKE logg inn på skolesiden sent på kvelden for å lese sammendraget læreren la ut. Da ser man plutselig 100 sider man ikke har lest enda 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Jeg gir opp.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA– Me right now, looking´ kinda ugly –

Har ikke kommer meg i dusjen enda. Så her sitter jeg sminkeløs, og lukter en herlig blanding av svette og brent hud etter trening og solarium. Fregner fikk jeg også i dag, ser du? Nå avslutter jeg eksamenslesingen og får håpe jeg er heldig i morgen ved å ikke få spørsmål om noe fra de 100 sidene jeg ikke har lest (gidder ikke lese de nå heller).

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

13 kommentarer
    1. Hei! Jeg har søkt markedsføringsledelse på BI Trondheim til høsten, og lurer på om du kunne skrevet et innlegg om linjen? Hvordan du opplever fagene, BIS marketing osv. Gleder meg skikkelig til å begynne på studiet, ettersom det jeg har lest hittil om linjen virker veldig spennende! 😀

    2. Kan du Lage et innlegg om hvordan du forbereder deg til finans og økonomistyring 1 også? 🙂 Hvis du har noen tips eller sammendrag å dele så er det suuuupert!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg