JEG FLYTTER

(annonselink) TRENINGSKLÆR – AIMN HER

Hei dere! Igjen vet jeg ikke helt hvor jeg skal starte, jeg er i en stor endringsfase i livet der det er mye som skjer på kort tid. På under en måned har jeg hatt den tyngste depresjonen jeg har opplevd, kommet meg på beina igjen, tatt steg for steg og akkurat nå føler jeg meg faktisk bedre enn på veldig mange år. Ja, vi snakker år. Jeg har fått tilbake døgnrytmen, jeg trener, jobber, er sosial, studerer og ting fungerer faktisk veldig bra! Kanskje én av grunnene er at jeg har slått av telefonen nærmest og er kun i kontakt med mine nærmeste. Det er tøft å stå i stormer (som den før jeg reiste til Spania) og få jævelskap slengt etter seg like mye som dagen er lang. Synd jeg ikke får ha samme kontakt med følgerne mine som tidligere, men det kommer en dag der den er tilbake. Man må ta vare på seg selv først, hvis ikke er man ikke brukbar til noe.

Uansett! Jeg har vurdert flytting ned hit en stund nå, og har kanskje kommet til en konklusjon. Eller, jeg har kommet til en konklusjon. Det er at jeg kommer til å flytte hit for en periode. Ett år, ti år, resten av livet? Hvem vet. Akkurat nå fokuserer jeg 100% på jobb, bli ferdig med bacheloren og de sunne verdiene i livet mitt. Av en eller annen merkelig grunn fant jeg ikke de tilbake før nå. Jeg har stått ved et veiskille og har nå tatt et valg, og jeg gleder meg til å se hva fremtiden har å bringe! Jeg må finne meg leilighet først og fremst, og jeg vil ha ting i orden før flyttelasset kommer nedover. Akkurat nå blir jeg jo åpenbart værende her pga situasjonen i Norge, men det kan jo hende jeg ikke får flyttet ordentlig før til høsten. Tiden vil vise!

TRENINGSKLÆR – AIMN HER

Det eneste jeg vet er at jeg skal fortsette å trene på dette senteret. Dagens høydepunkt, uten tvil! Health is wealth hihi 😀

2 kommentarer
    1. Hej Julia
      Härligt att läsa att du mår bättre. Jag följer dig lika gärna oavsett om du bor i Norge, Spanien eller Brasilien. Önskar dig allt gott i livet och lycka till med studierna.
      Svensk klem från Anders

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg