JEG FANT VERDENS BESTE SKINNBUKSER

ANNONSE – Affiliatelink nakd

BLUSEHER / SKINNBUKSEHER

Heiii ♥ Her går flyttingen unna som bare det! Jeg hadde vel og merke ganske lite ting her i leiligheten, så det gikk knirkefritt. Helt perfekt å leie en møblert leilighet spør du meg! Jeg solgte jo alle møblene mine da jeg flyttet til Oslo for halvannet år siden, og det er faktisk utrolig befriende å ikke ha materialistiske ting som holder en igjen. Jeg elsker å selge, kaste, gi bort og donere. Jo mindre ting, jo bedre spør du meg.

Apropos ting i den materialistiske himmelen. Jeg fant igjen disse skinnbuksene som har vært begravd her i skapet. De er jo de BESTE buksene i verden. Tenk at en sånn ting kan gjøre en så lykkelig.. Haha! De er stretchy, sitter fint på, er highwaist og en drøm for en skinnbukseelsker som meg 😉

Fine, eller hva? 🤩

Nå skal jeg straks på kveldsmat til en venninne. Så kos! Husker vi alltid hadde felles kveldsmat back in the days når alle bodde og studerte i Bergen. Nå ses vi kanskje maks 1-2 ganger i måneden. Savner de gode, gamle tidene!

4 kommentarer
    1. Det finns inget du passar så bra i, som skinnbyxor. Det finns heller ingen som är så fin i skinnbyxor som du. Underbara kort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg