JEG FANT ROEN

Ingenting slår vel følelsen etter en skikkelig god arbeidsdag? Som jeg nevnte tidligere i dag satt jeg med en indre uro fordi jeg stresset sånn, men heldigvis klarte jeg å roe meg ned og fokusere på dagens oppgaver. Så deilig! Jeg har bl.annet tatt masse bilder til bloggen, lagt inn nyheter på nettbutikken fra Ferm Living (sjekk de ut her) og spist lunsj med beste Cath. Om cirka tyve minutter skal jeg spasere fra kontoret og dra hjem for å spise reker med kjæresten. Det frister egentlig bare å dra seg på sofaen i hele kveld, men samtidig er jeg ganske rastløs og vil finne på noe. Hmm, vi får se hvordan stemningen er etter cirka ti brødskiver med reker! Da frister nok sofaen mest kan jeg tenke meg, haha!

Hvordan har din dag vært? ♥ Her har du dagens antrekk!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jakke – Lignende HER / KjoleHER / VeskeHER / KlokkeHER / SkoHER

Hvor fin er ikke denne vesken forresten? Kjærlighet ved første blikk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg