JEG ER TILBAKE

IMG_9004

· Kan vi ta et minutts stillhet for dette fantastiske lyset? ·

Takk. God kveld, Im back! I dag bestemte jeg meg for at jeg faktisk har tid til å være syk lengre. Ikke hadde jeg spesielt tålmodighet til det heller. Jeg tror ikke dere forstår hvor kjedelig disse dagene har vært. I går lå jeg seriøst å stirret i veggen i over en time, uten lyst til å verken se på tv, lese et magasin eller sitte på macen. Jeg bare lå der og hatet livet litt. At jeg trenger litt action i hverdagen er det ingen tvil om iallfall. Paracet har vært min beste venn gjennom dagen, og jeg har hatt en veldig rolig arbeidsdag. Ikke presset meg selv for hardt, og ikke jobbet for lenge. Det er vel bedre å ha en rolig innkjøring igjen i stedet for å kjøre på med alle krefter for å bli sengeliggende nok en uke. Det var SÅ deilig å være tilbake på Janne & Julia igjen, verdens fineste butikk med verdens fineste team ♥♥♥
Akkurat nå er jeg forresten redd for at jeg ikke kommer meg opp fra sofaen for resten av kvelden. Jeg spiste SÅÅÅÅ mye til middag. Du vet når du er sulten og bare kaster i deg alt på fatet før du rekker å kjenne på begrensningene dine? Det var meg i dag. Jeg spiste typ en kilo potetmos. Det setter seg som en stein i magen ass, haha. Jeg dør av smerter! Ikke vet jeg om mageskrampene mine er tilbake, eller om det er fordi jeg har spist som om jeg var med i en spisekonkurranse. Om sistnevnte er tilfellet skal jeg love det at jeg gikk ut som vinner! Jeg som egentlig tenkte å hoppe i dusjen, skrubbe kroppen og babe meg litt opp med selvbruning til i morgen. Vi får se om jeg gidder, eller om jeg blir liggende i fosterstilling 😉

IMG_8930IMG_8993

IMG_9075IMG_8925  IMG_8970  IMG_9091

JAKKE HER / CAPS Varsity / HOODIE HER / BUKSE HER / VESKE HER

Et supercasual og behagelig antrekk. Jeg elsker hoodien, selv om du kanskje ikke ser den så godt på bildene. Syns det er så kult både under lange frakker som dette, bombere eller skinnjakker! Så moro at så mange likte “Julia Usensurert – Tinder” forresten. Kom gjerne med forslag til neste ukes tema ♥ Ha en fin kveld så lenge!

 

2 kommentarer
    1. Okei, jeg drømte at grunnen til at du hadde så store magesmerter var fordi du var gravid, haha! Kanskje ikke noe å le av, men det var litt morsomt at jeg drømte det..

      1. Haha nå lo jeg litt self og! Er heldigvis ikke gravid (de sjekket meg nemlig for det også på sykehuset;)). Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg