JEG ER TILBAKE

REKLAME – affiliatelinker

TEEHER / TIGHTS – UTSOLGT, MEN SKJØRT HER / SNEAKERSHER

Ser dere hvor jeg er? På REGN! ♥ Det er så hyggelig å komme tilbake til sjappa, spesielt når det går så bra om dagen og vi har fått inn så mange fine, nye varer! Det hadde jo vært for dumt å være i Bergen hele uken, uten å besøke butikken?! Akkurat nå har jeg en bloggpause fra skravlingen med Ingeborg, mens vi naturligvis hjelper kunder mellom slagene 😉 Hadde helt glemt hvor gøy det egentlig er å jobbe med kundeservice. Det gir så god energi!

TEEHER / TIGHTS – UTSOLGT, MEN SKJØRT HER / SNEAKERSHER

Nå er bloggpausen min over, og det er back to skravling/work! Må utnytte tiden så godt jeg kan når jeg først er i byen. Vi snakkes mer senere, jeg har en god nyhet å dele 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg