JEG ER REDD

IMG_6540

Hei og god lørdag ♥ I dag er hodet mitt fullt av tanker. I det ene øyeblikket er jeg overlykkelig og smiler for meg selv av glede, mens i det neste blir jeg redd og bekymret. Den siste måneden har vært utrolig bra business wise for meg, både i butikken og rundt bloggen. Jeg har en mestringsfølelse det er lenge siden jeg har kjent på, og noe mer motiverende enn det finnes faktisk ikke! Det gjør meg full av glede å se at prosjektene lykkes, men det gjør meg også utrolig redd. Sånn skikkelig, skikkelig redd. Hva om alt går til helvete? Nå som man er på en god oppoverkurve skal det jo egentlig ikke så mye til for å vippe den andre veien. Jeg er god å jobbe meg fra bunn og opp, men jeg har sjeldent opplevd hvordan det er å holde seg der oppe. Dette er jo enda veldig nytt for meg. Det skremmer meg noe så sinnsykt. Forhåpentligvis vil ting bare gå bedre og bedre, men kontrasten til det er så skummelt at jeg ikke får sove om natten. Jeg som alltid har sovnet som en stein da klokka slo elleve, ligger plutselig nå å ser i taket og tenker over alt mulig. Jeg planlegger blogginnlegg, kampanjer til nettbutikken, hva jeg skal handle på Kiwi og frykter at den gode flyten plutselig skal snu. Det gjør meg helt gal. Tanker som jeg tidligere kunne skyve vekk til neste morgen surrer i topplokket 24/7.
Hva er det egentlig jeg er så redd for? Jeg har opplevd motgang flere ganger i livet og vet at jeg kommer meg igjennom det. Kanskje jeg for første gang virkelig har noe jeg er skikkelig redd for å miste. Jeg har alltid vært en ganske likegyldig person, og tenker at alt ordner seg til slutt. Mens nå bryr jeg meg mer enn jeg noen gang har gjort om noe som helst. Jeg tenker hele tiden over hvor takknemlig jeg er, og at jeg aldri ville gjort noe annet med livet mitt. Aldri hatt en annen jobb enn bloggen, og aldri hatt en annen fremtid enn Janne & Julia.

 

missclara

IMG_6506  IMG_6541

Overdel HER / Bukse HER

I kveld skal jeg lukke alle gardinene på rommet mitt og sperre alt lys ute. For første gang på lenge skal jeg sove i morgen uten å stille alarmen, og prøve å få tilbake tapt søvn. Om jeg får hvilt skikkelig roer nok stresset seg også! Det er jo egentlig en god ting. At jeg er så fornøyd om dagen at det skremmer meg. Man må vel oppleve det også før man dør, haha.
2 kommentarer
    1. Haha uff, kjenner meg litt igjen her! Man blir så redd for at det skal snu når ting går bra.. Men man burde vel bare prøve å nyte det så godt man kan 🙂

      1. Det er helt sant! Man får bare nyte det så lenge det varer, og forhåpentligvis varer det leeeeenge 🙂 Haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg