JEG ER PÅ GRAN CANARIA..

.. trodde jeg iallefall, helt til jeg våknet opp å hørte at regnet plasket ned ute. Jeg elsker å være i Bergen altså, men været? Hver eneste gang jeg er her så regner det, og både hår og sminke er dødsdømt ved mindre du har en gigantisk paraply. Nei vent, skrev jeg at jeg elsker å være i Bergen? Jeg mente at jeg hater det. Det jeg elsker er å være hos kjæresten min. Ikke Bergen. 
UANSETT DA. Grunnen til at jeg la ut disse bildene fra en harry resturant på gran canaria er fordi jeg sårt trenger en tur til varmere strøk over nyttår. Hvor drar man utenom Gran Canaria? Jeg vil prøve noe nytt! Jeg har vært i Israel også, som er deilig og varmt på denne tiden av året. Har dere noen reisetips til steder som er varmt om vinteren?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg