JEG ER LYKKELIG

Akkurat nå sitter jeg i sengen med en lykkefølelse jeg ikke har hatt på lenge. Misforstå meg rett, jeg er i en skikkelig bra periode i livet mitt om dagen. Men, akkurat er jeg skikkelig lykkelig. De små tingene i livet ass. Klarer man å sette pris på de har man kommet langt, og akkurat der føler jeg meg nå. På et sted der jeg virkelig klarer å se hvor fint jeg faktisk har det. Jeg har gode venner, en fin leilighet og muligheter for fremtiden. Nå høres jeg kanskje veldig sånn happyhappy ut, men er ikke det positivt? Det er ikke alltid man klarer å sette pris på det som faktisk er hverdagen sin, og jeg kommer nok ikke til å ha det så bra som jeg har det nå resten av livet. Som alt går det i bølgedaler, og hvem vet hvordan humøret mitt er i neste uke? Man får nyte det så lenge det varer.

I sta spiste vi sen lunsj/middag på Ruccola Fusion, en koselig italiensk resturant her i Bergen. Har faktisk aldri vært der før, men skal definitivt dra tilbake. Veldig low key og behagelig stemning. De andre spiste en helt latterlig digg tagliatelle med fløtesaus, reinsdyr og bacon. Du kan tro jeg ble litt småfurten at jeg ikke bestilte det samme, men en salat i stedet.. Neida, salaten var faktisk skikkelig digg. Med andebryst og appelsinsaus. And er jo noe av det beste jeg vet!

JAKKE – CALVIN KLEIN HER / GENSER – SAMSØE HER / VESKE – TIGER / JEANS – LEVIS HER / SKO – NLY SHOES HER

Her er dagens antrekk! Hadde på meg mine nye jeans fra Levis bl.annet, og OOOH MY GOD hvorfor har jeg ikke kjøpt en sånn bukse før? Den er helt fantastisk! Skikkelig behagelig, og gir en helt amazing rumpe. Du ser det kanskje ikke på bildene, men den gjør altså det. Jeg har str 25/32 om noen lurte, og jeg har klipt buksen i anklene siden den egentlig var litt for lang. Eller Ingeborg klipte for meg, haha. Syns det ble ganske kult!

Etter lunsjen dro vi på kino for å se Beauty and the Beast. Jeg hater jo musikaler og syns det er skikkelig irriterende å se på. Likevel likte jeg filmen skikkelig godt, og jeg satt der med tårer i øynene mens jeg mimret tilbake til barndommen. En veldig fin kjærlighetshistorie ♥

Etter kinoen dro jeg til Jonas for å spise kveldsmat, før vi gikk en liten kveldstur. Endelig er det ikke bitkaldt ute, så man kan faktisk nyte å gå ute. Det var også tåke over hele sentrum, noe jeg syns var litt skummelt… Haha!

Dette har vært en veldig fin dag, og nå skal jeg straks legge meg med et smil om munnen. Krysser fingrene for at denne perioden varer for alltid, heheh! God natt, vi snakkes i morgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg