JEG ER FOR KJEDELIG

En ting vi pratet litt om i går er hvordan bloggnorge har forandret seg. Jeg har jo blogget i flere tiår føles det som, og har vært igjennom alle periodene. Fra man tok de fleste bildene med webcam i 2008, til man begynte å eksprimentere med outfits i 2010, mens i 2012 var det fotballfruefeber og alle ville være like perfekte som henne og omsetningen til blomsterbutikkene landet over økte som bare det. Nå i 2017 er det ikke lengre nok å komme med outfits, dagens middagstips eller rable ned litt random tekst fra dagen sin. Man skal helst ha dybde, og opplevd noe jævlig i livet man kan dele med leserne sine. Angst, depresjoner, ensomhet, en tøff barndom eller what ever. Jeg som har hatt et ganske godt liv føler meg plutselig ganske… kjedelig? Misforstå meg rett, jeg er glad for det og syns det er trist at så mange har opplevd såpass tøffe ting. Dette er bare en observasjon av dagens bloggmiljø.

JAKKE – SAMSØE HER / GENSER – SAMSØE HER / BUKSE – NLY HER / SNEAKERS – TIGER OF SWEDEN HER / SUNNIES – LE SPECS HER

Her er dagens antrekk og jeg er på farten igjen. Fy faen jeg er så hangover. Jeg har forresten fått kommentarer på at jeg har veldig ensformige poseringer på antrekksbildene mine. Jeg tar til meg kritikken, og beklager igjen for disse bildene. Heheh! Jeg har som sagt blogget i hundre år, og tydeligvis funnet ut hvilken pose jeg liker best 😉 Ha en fin fredag!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg