JEG ER IKKE ET KATTEMENNESKE

Heihei! Ikke så alt for lenge siden jeg og Glenn sto opp faktisk. Herlighet så bortskjemt jeg har blitt på søvn siden jeg kom hjem fra ferie, og det er ikke bra! Dere visste kanskje ikke dette om meg, men noe av det aller beste jeg vet er å stå opp grytidlig på høsten, helst i seks/syv tiden, tenne lys i hele leiligheten og se på morgenprogram på tven med god samvittighet. Da kan jeg faktisk slappe av uten å stresse og vite det at jeg har hele dagen forran meg. Åh! Må prøve å snu om på døgnrytmen min litt altså, man kan ikke ha sommerferie hele året.  Nå skal vi dra oss bort på Elixia for å trene, noe som blir veldig deilig! Gleder meg skikkelig til å komme inn i treningsrutinene igjen. Apropos hva som skjedde på Gran Canaria forresten, syns jeg det er veldig hensynsløst av noen av dere å kreve at dere krever å få vite hva som har skjedd. Selv om jeg har en blogg så er det faktisk jeg som er forfatteren av den, og jeg som bestemmer hva som skal deles. Jeg kan si det sånn at en veldig god kompis av meg ikke har det særlig bra akkurat nå, og mer enn det trenger dere faktisk ikke å vite. Til hensyn av både han, familien og vennene hans. Dere kan heller sende inn fine ord og håpe på at han har det fint 🙂

Over til noe helt annet! Andrea og meg fikk oss katt på Gran Canaria, iallefall for en kveld. Vi ga den et navn og, men husker ikke hva den heter.. Haha! Vi ga den både makrell i tomat og røkelaks, i håp om at den skulle komme på besøk kvelden etter og. Noe den ikke gjorde. Dumme katt. Det bekrefter bare nok en gang hvorfor jeg ikke liker katter. De er så sykt skumle!!  Og igjen over til noe annet: dagens gladnyhet! I dag (27.august) får du 70% avslag på alle favorittene på nelly.com! 🙂 Her kan man virkelig gjøre et kupp, med tanke på at dette ikke er gamle salgsvarer, men helt nye plagg som ligger på nellys populare page!

1. Blazer fra Savannah HER // 2. Feather skirt fra Jonas Hallberg HER // 3. Perfekte høstboots fra NLY HER // 4. Vintage militærjakke fra NLY HER // 5. Studded shoes fra FBC HER // 5. Paljettskjørt i høstfarger fra Estradeur HER Resten av favorittene finner du HER. Og det er forresten mange Jeffrey Campell sko på salg også, til bare 500(!!!) kroner. Happy shopping!   //adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg