JEG ER FERDIG!

 

JAKKE – DIESEL HER / GENSER OG BUKSE – NLT TREND HER / BOOTS – NLY HER / VESKE – BALENCIAGA

Et par snapshots rett etter operasjonen min i dag tidlig. Jeg skriver mer om alt ila helgen! Akkurat nå ligger jeg hjemme, og har besøk av to venninner. Herlighet så glad jeg er for å ikke være alene. Vi ligger bare å koser oss i sofaen med serier, og nå har Eline nettopp laget en deilig salat til lunsj. Jeg blir så bortskjemt, og de henter alt til meg. Haha. Uvant! Er enda litt ør i hodet så vet ikke helt hva jeg skriver nå, ville bare titte innom å ønske alle god helg ♥

BTW! DU FÅR FREMDELES -20% RABATT PÅ HELE NELLY HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg