Jeg elsker hunden min! Konkurranse

Som dere helt sikkert vet, så elsker jeg chihuahuajenta mi Zara over alt. For en liten stund siden fikk jeg beskjed av Schweppes om å filme et av mine beste øyeblikk med henne. Jeg syns egentlig det blir litt vanskelig, nettopp fordi hun er herlig stort sett hele tiden. Dessuten så er hun jo så uforutsigbar, haha! Det var altså ikke vanskelig å få et søtt øyeblikk av Zara, og det vil jeg gjerne dele med omverdenen. 

Akkurat nå har Schweppes en kjempekul kampanje hvor de ønsker at dere også skal dere små øyeblikk i hverdagen deres. Er ikke det utrolig moro? Alt fra et lite “hallo” til der du og venninnene dine er klare for kveldens festligheter. Du kan publisere hva du vil! En av mine favorittapper til iPhonen for tiden. Du finner appen til iPhone HER, og til Android HER.

Og nå over til selve konkurransen: Jeg skal dele ut et gavekort på 750 kroner til det øyeblikket jeg liker best! I hvilken nettbutikk gavekortet skal brukes bestemmer du helt selv 😀 Vinneren kårer jeg mandag den 18.mars. For å delta i konkurransen, må du følge facebook siden HER, og kommentere i kommentarfeltet mitt brukernavnet ditt på “your moments” appen. Skal sjekke ut alle filmene dere legger ut. Gleder meg 😀

//Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg